FAQ

FAQ

Lees hieronder de meest gestelde vragen over de webshop

HOE MOET IK DE MATEN INTERPRETEREN ?

Bij twijfel over bepaalde maten zoals ‘S/M’ bekijk dan even onderstaande tabel:

WAT IS TU. TAILLE UNIQUE ?

Dit is 1 maat voor iedereen ( S-L ). Meestal een artikel gemaakt uit stretchstof.

ONTVANG IK EXACT HETZELFDE ARTIKEL ALS OP DE AFBEELDING ?

Ja, wij doen ons best om de kleuren en stof op elke foto zo goed mogelijk weer te geven. Natuurlijk hou je er best rekening mee dat kleuren licht kunnen afwijken van de reële kleuren ( licht op foto, beeldscherm,…).

Indien je toch niet zeker bent mail dan gerust even naar info@annickfashion.be

ZIJN DE VERZENDKOSTEN INBEGREPEN ?

Deze zijn inbegrepen bij een aankoop van minimum 45 euro voor verzending binnen België, en vanaf een aankoop van 100€ in andere landen.

WAT ALS IK EEN FOUTIEF OF BESCHADIGD ARTIKEL HEB ONTVANGEN ?

Mocht dit per uitzondering gebeuren neem dan contact op met : info@annickfashion.be


WANNEER KAN IK MIJN BESTELLING IN DE BUS VERWACHTEN ?

 max. 3 werkdagen na je bestelling. Indien je na 10 dagen nog steeds niets ontvangen hebt gelieve dan te mailen naar info@annickfashion.be

Ben je niet thuis? Geen probleem de postbode laat een bewijs achter waarmee je je pakketje mag afhalen op het postpunt dat staat vermeld.

KAN IK MIJN BESTELLING TERUG STUREN ?

Ja dat kan indien voldaan wordt aan bepaalde voorwaarden. Kijk even bij topic retourbeleid

ZIJN RETOURKOSTEN INBEGREPEN ?

Neen, deze zijn helaas zelf te bekostigen.

KAN IK DE BESTELLING ZELF AFHALEN ?

ja dat kan, enkel in de winkel tijdens de openingsuren.

UITVERKOCHT ! WAT NU ?

Fashion Annick werkt met wisselende collecties daardoor is het moeilijk om je te laten weten of een uitverkocht artikel opnieuw verkrijgbaar zal zijn.

Op de Instagram- of Facebookpagina kan je wel zien verschijnen wanneer een artikel terug op voorraad is. Ook alle nieuwigheden kan je hier volgen.

keyboard_arrow_up

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x